Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Mempersenda Zikir

korang dah tengok ke belum video mempersendakan zikir ni ?
Ikram jumpa video ni waktu tengah meng'youtube' .
Tak tau lah apa nak jadi dengan mereka ni . Mereka tanpa segan silu mempersendakan zikir ni .
Muka mereka seolah-olah bangga dengan apa yang mereka lakukan.
Semoga Allah S.W.T memberi hidayah kepada mereka ini .



7 comments:

Sam :) said...

pakai tudung , perangai @#$%^&* -__-

Ikram said...

tau tak pe

encHIx laNDax said...

macam Binatang!

echah mashuri said...

uishhh...nauzubillah...

ejum said...

ape nak jadi..ape nak jadi, macam-macam dah terjadi..mula2 kisah si salleh..ni pulak minah pakai tudung hina agama..ya Allah, tnjukan jalan yang benar buat mereka..

diana said...

tak boleh buat bini ni..

Ikram said...

haha ...

Link Exchange