Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

You have decided the right way ..

salam blogger ,

post kali ni aku nak tujukan kepada kawan baru aku .. Sangar A/L Mathavan .. Bro , aku tau kau dah buat jalan yang terbaik .. Aku memang tak boleh nak halang keputusan kau untuk quit . Aku tak ada hak pun . Lagipun , hanya engkau je yang layak untuk buat keputusan untuk masa depan kau .. Mungkin perkenalan kita ni singkat . Tapi banyak sangat kenangan ..

Aku ingat lagi masa mula-mula dulu , kau lah orang pertama tegur aku masa hari pendaftaran .. Kkan kan kan .. HAHAHA .. 'Ada pen ?' haha

Then , in the first month , aku rasa nak quit , kau dah brainwash aku supaya jangan berenti .. Kau ingat tak ??? HAHAHA .. Aku pun tak sangka , kau yang berenti dulu ...

Makan burger telinga rabbit ... hahhaha

Malam-malam pergi pantai .. Macam orang gila .. hahha

Masa nak cuti raya , bukak puasa makan chipsmore  dalam bas .. HAHAHA



hmmm , tu baru sebahagian yang aku senarai .. it's okey macha .. Nanti bila aku pergi rumah kakak aku kat SP , aku contact kau .. Then kita jumpa k ! ..

Good luck !


4 comments:

Sank-Ga Crewz said...

yup..thnx 4 all..k.aq ingt lgi jgn isaw..meyh..

Sank-Ga Crewz said...
This comment has been removed by the author.
Sank-Ga Crewz said...
This comment has been removed by the author.
Sank-Ga Crewz said...
This comment has been removed by the author.

Link Exchange