Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Betul ke pilihan aku ?

salam blogger ,

hmm bila dipikirkan semula , betul ke keputusan aku ambil course networking system ni ??? Hmm , seriously , i am starting this course from zero .. Mana tak nya , sebelum ni amik course pure science .. Then tiba - tiba lompat dalam course IT ni ... Kalau nak cerita pasal programming .. MasyaAllah , berguling - guling  nak buat coding .. yes , personafikasi namanya ..



Dulu , masa sekolah , kemain lagi perasaan ni membuak-buak nak jadi doktor haiwan ... Tapi tak ada rezeki kan .. Then aku kene berpijak diatas dunia yang nyata .. Memang aku tak layak jadi doktor haiwan .

Bila masuk pasal tempat . Aku memang mengaku Mersing ni memang jauh dengan KL ... Naik bus around 5 1/2hours .. Panas tau bontot aku duduk dalam bas  .  Tapi aku still bersyukur , katakan dapat dekat Sabah Serawak , ma'aih .. Member aku yang dapat kat sana pun tak de hal jee .. Boleh jee hidup .. hmmm .. Okey aku mengaku . Aku memang tak pernah berenggang dengan family dari kecil ... Almaklumlah anak bongsu .

No comments:

Link Exchange