Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Sajian Paling Ngetop Di Bulan Ramadhan

salam blogger ,

hmm .. ape sajian paling best pada setiap kali ramadhan bagi korang ?? Bagi ikram sajian paling best @ ngetop  KAMBING GOLEK ! .. ahhhhh , Tahun ni macam tak dapat je nak melantak bende tuu .. Tahun lepas dapat juga merasa .. Beli kat bazaar ramadhan .. Harga ma'aih , RM10 dapat sikit jee .. Tapi sebab nak merasa , apedehal .. Harap tahun ni dapat jumpa kabing yang digolekkan yeee ..







2 comments:

Azueriena Norash said...

wahhh...ramai suker mkn kambing nie kan...kalau kat otel...buffet ramadhan kompom ader kambing golek nie...

x silap kat PARAM di kelana jaya ader jugak nampak kambing golek2 nie

tapi kaka azue x baper suker mkn kambing2 nie

Ikram said...

aha , masa ramadhan je kambing golek ni nampak menarik .. Setakat ni kambing golek paling best yang ikram pernah rasa di Pan Pacific Glenmarie ..
Terbaik !

Link Exchange