Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Jangan Main Api Ye Kawan-Kawan ..

Salam blogger ,

hmm , kali ni ikram nak kongsi pasal A-P-I .. ?? Aha , korang kan selalu nampak orang masak - masak then berapi dalam kuali kan ? aha , senang je nak buat .. nak tau ??
Caranya senang jee , panaskan minyak , then renjiskan air .. Then akan terbakar lah kening korang tuu .. AHha , serously , benda ni kitaorang tak de niat pun nak buat , tapi Encik Ken
( Jurulatih Jabatan Pertahanan Awam Malaysia ) yang suruh .. HAHA .. Nak tengok  video nye ?? Check it Out k !


video

*Kanak-kanak dibawah 18tahun dilarang sama sekali untuk melakukan aksi ini

4 comments:

Fatihah Ory said...

OMG igtkan post ni psl mercun tadi. Hoho gila ah korang!! Terbaik!! :D

intansyahieda said...

. best bro ! . nanti aku test kat rumah pulak ya . terbakar periuk belanga mak aku .

Ikram said...

fatihah : HAHA , member member kat sini semua gileerr .. hehe

kecik : Trylah , kau umur dah cukop kan ?? HAHAH .. apa apa jadi tanggung sendiri .. Hehe

♔ ara que sera ♔ said...

HAHA TERBAEKKKKKKKKKKKKKKK , BANGGA LAW CIK KEN TGOK NIE . .^^

Link Exchange