Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Jom Sihat 1 Malaysia ..


semalam sekolah wat prog. sihat 1 malaysia .. actually aku x dpt dtg coz ada kem PRS , tp aku x jadi pegi kem tu coz aku x bape sihat , so aku pi la skolah .. best gak la prog tu ,
lagipon budak2 scouts + budak2x lain diberi tugasan untuk handle telematch sukaneka .. 
antara game yg ktorg handle :

-RATU DUNIA
-KAIN PELEKAT HO HO HO
-JAMBATAN 'pekebende ntah'

memang penat ouhh ..
pukul 9.30 ktorg da ready , tp peserta lak x dtg ..
bila da cukup sejam ktorg 'melangok' , ktorg yg main dulu ..
masa tu la ktorg da mcm org giler ..
dalam pukul 11 baru la cikgu2x and murid2x yg join dtg ..

* cik nik azfar belanja aku, putra and yat makan ouhhh .. 
makan mcD + lepak'ing'  ! HAHAHA ... thnx cikgu !

2 comments:

nashue said...

kata maulana...rupa-rupanya MCD....ouch...nak ikut...nape ar aku tolak pelawaan ciikgu...ahahahhaa

Ikram said...

hhaa , tu la .. lain kali ikut jea .. best !

Link Exchange