Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Bersama Mencegah Denggi

semalam ktorg ada prog. khidmat masyarakat , 
panitia pend. sivik dan kewarganegaraan yg anjurkan ..
kelas aku ditugaskan untuk bersihkan sekitar dewan .. 
aku rase kawasan dewan mainspot aedes membiak , banyak giler nyamuk .. nyamuk tu pun rileks je pusing-pusing keliling badan .. die igt manusia ni kawan die ke ??




lagi satu aku rase mcm x function jea bubuh abate kat dlm longkang .. 
almaklumlah , skrg ni kan musim hujan , so bile hujan abih mcm tu je la abate tu .. 
lagi satu cadangan aku , panggillah mpsj untuk fogging sekolah ... 
nyamuk terlalu banyak sangat .. kalau x pun supply la shieldtox 1 treler .. 
aku bole tolong spray keliling dewan .. 




btw, lepas je aktiviti tu ktorg ade rakaman lagu untuk adhwa .. da lame x jumpe die , 
die kene denggi ..
link video kat bawah ekk ...

No comments:

Link Exchange