Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Kecoh Betul Bila Dapat Empat 'ANG'

salam blogger ,

Bila menceritakan tentang gaji , mesti semua terbeliak bijik mata .. Lagi-lagi budak-budak sekolah .. Mesti semua sibuk dok pikir nak kerja .. Sekali dah kerja , baru ampa tau .. penat ke tak .. huaaaa .. Kerje ape yang tak penat kan.. semua kena pakai tenaga .. Ramai je member-member aku yang tengah 'tanam anggur' sibuk tanya pasal gaji ..

oww , bila aku senang sibuk nak menyendeng-nyendeng .. bila aku susah , semua buat dekkk jeee .. Yang paling tak tahan , bila dorang tanya aku dapat 4 ang ke 5 ang .. wakkklluuuuu .. kau ingat aku manager .. Padahal aku pekerja bawahan jee .. huaahua ..

Tak kesahlah , sikit-sikit lama-lama jadi bukit jugak .. daripada tanam anggur yang tak berbuah langsung .. hhaaa ..
*peace





    

No comments:

Link Exchange