Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Wanna Be VIP 2011 ? by TentangIkram


salam ,
entry kali ni Ikram nak ajak rakan-rakan blogger untuk menjadi ahli VIP Tentang Ikram Dot Com ..
Caranya teramat mudah .. Korang hanya perlu letakkan banner yang ada di atas tu sebagai banner sebagai badge di blog korang dan linkkan ke log Ikram ..

Kenapa nak perlu jadi VIP ?

Jika Ikram ada sebarang giveaway , Ikram akan memilih dalam kalangan ahli VIP . Korang hanyaperlu letak badge sepanjang 2011 .. (letak awal pun takpe .. ). Ikram pun dalam perancangan untuk membuat cenderahati Ekslusif TentangIkram .. Jiaka korang bernasib baik , korang akan dapat .

Perlu dikenakan bayaran ke ?

Tidak perlu sama sekali .

Macam mana nak dapat giveaway ?

Seperti yang diperkatakan di atas, korang cuma perlu memasang banner di blog korang dan linkkan .. Segala pemenang giveaway , akan diambil secara rawak .. Ikram akan maklumkan kepada yang pemenang .. Jangan risau ..

Senang kan ? Jika korang dah pasang banner di blog korang .. Sila tinggalkan komen di entry ni ye .. Ini akan memudahkan Ikram untuk mencari pemenang bertuah nanti ..

*anda tidak semestinya perlu membuat entry  , yang wajib hanyalah banner ..

12 comments:

nur said...

nur joined
http://2nurhafiz2009.blogspot.com/2010/12/vip.html
nurhafiz2009@yahoo.com
ALL IN ONE

azryNaiN said...

siap..

FOOTPC said...

kena join nie

fatihahnur ♥ said...

perlu buat entry ke tak eh ? btw dah letak banner. :)

I.Hazwani said...

Dah letak haha Very Important Person ^^

faz said...

dah letak :)

faz said...

dah letak :)

WanNurMawaddah (: ♥ said...

dah letak :D

ummu uswah said...

WAH SENANG NYER.

NAK MACBOOK PERCUMA DAN RM500
http://anak-teladan.blogspot.com/2011/01/dapatkan-macbook-percuma-di-sini.html

Syazana Abd Rahim said...
This comment has been removed by the author.
Syazana Abd Rahim said...
This comment has been removed by the author.
Syazana Abd Rahim said...

http://retronvrdies.blogspot.com/

Dah letak.

Link Exchange