Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Sapa Kata Team Malaysia Tak Hebat ?

salam ,

sapa kata tema malaysia tak hebat ? Jawab cepat ! ..
Memang tak rugi la Ikram sama-sama turun ke stadium untuk memberi semangat kepada para pemain Malaysia .. Ikram pun tak tau nak tulis apa dalam ni sebab Ikram berpuas hati dengan prestasi yang ditunjukkan oleh pemain Malaysia .Dipermulaan permain , ada sedikit perkara yang membuatkan Ikram tak puas hati .. Tapi terlalu sedikit dan tak perlu dikongsi .. hehe.. Korang layan je lah gambar kat bawah ni ye .. haha

 sebelum match bermula , lepak cari barang .. hah

 ada brader tu datang suruh ambil gambar .. Kitaorang on je ..

 masa match , sori la takde gambar masa goal , guna kamera cikai je ..

Board ...

4 comments:

fatihahnur ♥ said...

2-0 !
Jyeahhhh!

Ikram said...

tiket rm20 ,
so 1 gol rm 10 lah .. hahah
berbaloi kitaorang pegi .. ngeh2x

mimie said...

ikram pegi tak ajak aku doe .ajak apiz je.haha

Ikram said...

haish , kau kan da keje .. haha

Link Exchange