Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

Minyak Gamat , Jalan Penyelesaian Terakhir ...

'haa , pakcik makcik abang adik kakak !
mai sini sekejap ,
hari ni saya nak buat promosi minyak gamat , beli 2 dapat 1 percuma ..
buatan asli tradisional Langkawi .. cepat-cepat !
sementara stok masih ada ...  '

salam blogger ,
hampa pernah jumpa tak , orang yang dok jual minyak gamat kat kaki lima ? Mesti hampa buat tak tau 
je kan ?
almaklumlah , wat pe lah nak   beli minyak gamat .. takde gunanya .. baik pi beli kat klinik kan ....
Hari ni , ikram bukan nak cerita pasal orang jual minyak gamat ni ..
Tapi , ikram nak habaq kat hamap semua ..
Minyak gamat memang bagus .. Boleh rawat macam - macam ...
Point yang ikram nak ketengah , pasal minyak gamat ni boleh hilangkan jerawat ..
Hampa tak percaya ? herm , betul ..
Cuba hampa try .. Comfirm sehari je dah kecut .. Tapi tu jerawat yang sebiji dua jelah ..
Kalau yang penuh jerawat tu , ikram tak galakkan .. Yang tu mungkin disebabkan hormon ..
Ikram memang dah pernah cuba bubuh kat jerawat , esoknya jerawat mengecilkan diri ...
herm ok lah .. tu sahaja ..

Ikram nak ingatkan , janganlah hampa teruja dengan entry ni , dan terus pi beli kat tepi jalan ...
Kalau boleh belilah ditempat yang anda yakin asli .. Bukan apa , nanti hampa tertipu pulak dengan penjual .. Mana la tau , label kat luar minyak gamat , tapi kat dalam minyak arang .. Tak pasal-pasal jadi orang minyak nanti ..

1 comment:

oktant said...

Dulu sy pun selalu gunakan minyak gamat utk surutkan jerawat. Mmg berkesan. ;)

Link Exchange