Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

The 3 Stars Team ..

salam blogger,
Hari ini , dekat sekolah aku yakni SMK SERI SERDANG mengadakan program CAREER HUNT MSU/PTPL . Program ini disertai oleh pelajar tingkatan 5 dan 6 . Aku rase tak menyesal aku pergi . Best laaaa ...
Untuk program explorace aku , dapat kumpulan 3 .Best ouh aktiviti diorang ... and , aku pulak jadi ketua kumpulan .. then , kitaorang decide untuk namakan kumpulan ' BINTANG 3 ' haha ...

lagu kitaorg :

'NO.3 , NO.3 , NO. 3
GO,GO,GO,
GGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NO.3'


Yang tak tahan lagi , kumpulan kitaorang dapat no. 1 .. fuiyoooo ..



                                                                         THAT'S ALL ,..

2 comments:

nashue said...

oooooooo...best erk? aku kena balik kg da.Btw gambar kau ngan mira cute seyh.YEHAAAA.aku copy then masuk dalam blog eh

Ikram said...

best bai ..
jangan mengada ..

Link Exchange