Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

H-A-R-I-Y-A-N-G-M-E-N-G-G-I-L-A-K-A-N-


arini mmg penat gle...!!! td ader perj'paan scout ... da r kene ajar dak2 p'kap muda ikatan..bapak bosan... da r aku pOn da luper ikatan2 tu...tp ader r sorng budak form 1 ni,gler b'lagak tau r abang ko bekas p'kap.... dier tu betul2 spoiled mood aku... ko tunggu r tyme camp.. aku kejekan ko cukup2... haha...da r lupekan je r pasal p'kap tu..."once a scout always a scout"..haha..


tyme abis p'jmpaan tu aku,aqeem,aclp,n ridzuan pg r joging kat UPM...haha aku pOn x tau asal dorang tetiba ajak....ridzuan bwk ktorng lalu jln shortcut...dorng senang2 je lalu celah pagar besi..da r aku x lepas...aku t'paksa panjat..muke kedut gler en bler orng nmpk...haha..but boleh wat p'ngalaman cara nak m'cerobo...haha..




No comments:

Link Exchange