Tekaan Nujum Pak Belalang

IP

18/2/09-10.32pm

sekadar hiasan..



td aku ngan family aku kuar pg makan kat luar...haah...macam2 aku order...
tp tyme aku nak makan ader r mamat yg duduk kat
blakang aku wat kecoh...dier ingat tu restoran bapak dier ke..!!!!...da r wat
bising pastu hisap rokok lak tu...aku benci gler bau asap rokok....ader ke patut
dier hembus2 asap rokok tu kat aku...kimak sial..!!! shit..!!! WtF..!!!!..
naseb baek ko lg tue drpd aku jer...!!!! arrrrggghhh !!!!!

2 comments:

Ashraf Areef said...

bersabar ikram, ingat apa ustazah kata, berzikir lah kamu.haha.
rokok bukan leh bawak ke akhirat pun.haha.

IkramAfiq said...

aku mmg da b'sabar pon...tp agak2 r ...sampai nak hembus kat arah aku tu pasal...!!!! kalo die nak mati pon , mati r sorng ...x yah r ajak aku...!!!!!

Link Exchange